Opgelet! Geen training

Zaterdag 14 en zondag 15 november zullen er geen trainingen zijn. Onze trainers zijn dat weekend allemaal op kaderweekend. Het kaderweekend is een weekend vol opleidingen georganiseerd door de gymnastiek federatie. Wij als club vinden het belangrijk dat onze trainers deelnemen aan deze opleidingen om de lessen nog beter en kwaliteitsvoller te maken.

Hou hier aub rekening mee dat er niemand aanwezig zal zijn in de sporthallen.

Sportieve groeten van de trainers en bestuursleden.